Wednesday 22 August 2012

Raya : Bahagian 2

assalamualaikum,,

Ada tak yang tunggu entri aku..???hehehe.. kompem la takde kan.. entri syok sendiri la kate kannn... Hurmm,,okeyh sambung cite raya aku k.. aku ngan family aku balik dari kampung raya ke-2.. tapi kitorang singgah dulu ke muar.. rumah abang ngah aku..

Masuk raya ke-3 takde pegi mana.. Aku kat rumah jek sepanjang hari.. lagipon hujan lebat sangat kat kluang.. Dalam pukul 4pm camtu mak aku ajak pergi shopping beg raya pulak kat pacific.. sebagai anak yang solehah aku pon turut kan saje.. hikhikhik*ketawasambiltutupmulot*

Balik dari shopping tu mak uteh ada buat open house.. so kitorang siap-siap dalam pukol 8pm lebih laa.. 
Aku lupa nak snap gambo.. memandangkan dah ramai sangat makhluk kat rumah dia maka aku malas nak snap.. ye laa.. henpon aku jek yang lokop kot kat situ.. malu la nak show off.. sedara mara aku belah arwah ayah ni macam high kelllaazzz sikit walaupoonnnn...!!!*harapdiorangtakbaca*

Masuk raya ke-4 kitaorang dah plan nak pergi rumah makcik kat batu pahat.. Perghh,,jalan jem.. nasib laa aku tak drive.. Aku memang ada penyakit sikit kalau nak suruh drive.. penyakit malas yang berlipat-lipat.. Aku bukan apa.. kalau dah tiap hari keje aku asyik drive jek jadi ni la masa aku bersenang lenang kat belakang.. 

Sampai kat rumah makcik aku tiba-tiba abang aku bukak cite pasal lesen.. Aku pon macam cepat-cepat teringat yang lesen aku mati bulan 8.. Ewahh2... baru ko nak ingat sekarang.. aku cepat-cepat ambik lesen aku lalu melihat expired date dia.. Demmmmmmm.. lesen aku dah mati 07/08/2012.. sekarang dah doploh lebih haribulan kannn.. Menggelibasss time tu jugak.. 

Derrrr..mati la aku.. nasib baik aku tak drive sebab kebetulan kereta aku kena tahan dengan polis traffic.. sebab kesalahan adalah melanggar lampu isyarat.. hahaha

Jadi kepada pemandu-pemandu semua.. Janganlah hanya servis kereta,pandu berhemah tapi lesen tak cek sama ada dah expired ke belum.. Jangan tiru aksi ini taw.. Aku kan memang pelupa..

Aku rasa macam takde lagi kot nak  cerita.. nanti bila mood dah datang aku update la yee..... SELAMAT MENJAMU SELERA...

bubbyyeee



No comments:

Post a Comment