Saturday, 25 August 2012

selamat bekerja...

assalamualaikum,,

Korang ada yang dah naik keje tak..? Oh,, mungkin ada yang dah naik keje hari rabu hari tu kannn.. aku lambat sikit.. walaupon bos bagi cuti seminggu tapi tak koser laaa nak cuti panjang-panjang.. bukan ada buat apa pun kat rumah kan..

Balik-balik bukak bekas kuih raya lalu ngaappp masuk ke mulut.. pastu jengah-jengah dapur tengok mak masak apa.. bukan nak tolong ye dakk.. mak aku pon macam dah menghalau jek suruh naik keje cepat.. hahaha.. nampak sangat perangai buruk di situ tapi i masih menten jelita.. phewww!!!!

Oh kawan-kawan.. hari ni aku dah naik keje.. semangat bebenor nak keje gamaknya.. nasib baik bos ahkak bagi masuk lambat.. syorgaaa sangat.. macam biasa la keje aku bile dah sampai ofis terus on pc.. cek email semua kan.. ohmai ohmai.. langsung takde email daripada customer.. ini dah kire keje sambil mengularrr.. 

Tapi ade lagi keje aku yang pending.. maklumlah daripada bulan 3 haritu aku tak hapdate pape.. ohh,,lantokk.. selagi bos tak bising aku biarkan sajo.. lalalaala.. tapi niat macam nak buat hari ni.. bukan bizi sangat pon kan sampai tak menyempat.. 

Ermmm,,okeylahh.. aku nak buat keje dulu.. yang mana tak keje tu sila la tolong mak korang kat dapur.. mana yang lelaki tu pegi la buat keje yang berpatutan.. dan kepada yang sedang bekerja tu keje la dengan niat yang ikhlas.. ewwaahhh... hohoho

bubbyeee

No comments:

Post a Comment