Thursday 9 August 2012

tiba-tiba takde mood nak keje..

assalamualaikum,,

Pagi-pagi macam biasa siap-siap nak pergi keje.. hari ni macam terlambat sikit sampai ofis.. eh???rasa macam selalu jek datang lambat kan.. *silajangancontohisaya*

Sampai ofis terus lincah on PC pastu terus cek email.. dah nak raya ni keje kena la siap on time.. kalau tak memang tak merasa la ko nak cuti beraya dengan aman sambil main bunga api tanpa gangguan.. hape aku merepek ni.. layankan saje yek wahai kawan-kawan.. hehehe
 
Hohooo... aku lupa nak gitau korang bahawasanya aku adalah demam bermula pada hari isnin yang lalu.. oh demmmm..!!demam tapi gigihkan jugak pergi keje..pekerja contoh.. isnin,selasa,rabu aku demam tapi aku masih kuat lagi keje.. tapi hari ni tiba-tiba aku macam down.. perut sakit yang amat.. mood nak keje tetibeee jek hilang macam kena tiup angin.. phewww..

ADAKAH INI TANDA-TANDA NAK CUTI PUASA..jeng jeng jeng

inilah muka orang demam+selsema+batuk+sakit pewwooottt..lalalala~


yup.. memang itulah jawapannya.. bendera merah sudah naik.. patotlah aku rasa takde mood langsung nak buat pape hari ni.. rehat tadi balik rumah ingat nak tido kejap pastu masuk keje semula.. tapi mood yang macam haremm ini telah mengatasi segalanya.. lalu aku ambik hp terus call bos..

CM : Bos,,, hari ni i half day ea.. tak larat laa..
B : okey mai.. aku tau ko tak sehat.. rehat cukup-cukup ye..
CM : Thanks bos *off call terus sambil senyum sinis*

hehe.. nice kan perangai bos aku.. sangat-sangat sporting..bukan bodek ea tapi memang kenyataan.. kalau bos kompani lain tak tau la aku macam mane kan.. lepas call bos terus ambik bantal busuk dan tidooooo.. hehehe.. memang syookkk habis..

ok laaa.. aku nak tolong mak aku masak.. tapi masak air jek laaa.. akhir kata I LOVE U all.. *mmmuuuaaahhh*

bubbyeeee

No comments:

Post a Comment