Monday, 6 August 2012

lagu raya sana sini

assalamualaikum

Banyak-banyak lagu raya kan lagu raya apa yang jadi pebret korang..? hikhok.. saje jek tanya.. taknak jawab pon tak mengape *nada sedih* aku paling suka lagu mamat.. tapi lupa la tajuk lagu tu.. haha.. kata suka kan tapi tak tau tajuk.. sedey ko mai..

Erm,,sekarang pergi memana jek ada saja lagu raya kan.. sayu jek hati mak nokz.. tengah drive dengar lagu raya, pergi station minyak pon lagu raya..  zaman dulu kan kalau dengar lagu raya macam yeahh yeaahh nak raya.. tapi kita tak tau hazab mak bapak kita kan pikir ongkos yang nak keluar.. mana nak beli barang untuk masak la,,perabot-perabot yang dah barai tuh pon nak kena tukar laa,,mana lagi nak bagi duit raya la.. kalau anak 2 3 orang takpe jugak.. ni haaa 7 8 orang anak tu belum campur anak sedare belah bini la belah laki laa..

Tapi best jugak layan lagu raya kan.. nama pon nak sambut hari raya kate koo.. haruslah testing-testing suara  nak nyanyi nanti depan mak mertua sambil kacau dodol kan.. hik :) okeylah.. tak kisah la apa pon kan.. yang penting kita enjoyyyyy!!!!!!!!!!

bubbyee

No comments:

Post a Comment