Thursday 16 August 2012

misi meminta duit raya daripada Encik A.. :)

assalamualaikum..

Eh korang.. Agak-agak korang kan tahun ni banyak tak duit raya yang korang dapat collect..? hehehe.. erkk.. kalau aku pulak mungkin tak dapat banyak kot malah kena memberi lagi kat anak sedara aku yang seramai 8 orang jekkkkkkkkkk*tangandibahumatakeatas*.. Hurm,,,aku kan dah keje.. Tapi aku tetap nak duit raya jugak.. Nak jugakkkk *sambilhentakhentakkaki*.. perangaii kalah budak darjah 1..

Malam tadi aku ade dapat mesej daripada sorang kawan aku nih.. gerrrgerrrrgerrr(bunyik mesej masuk tapi hp aku adalah silent maka bunyik vibrate saja la).. cepat-cepat bukak mesej.. mesej daripada Encik A..

Encik A : mai dak poyo.. hihi *wah..sedap panggil aku poyo ken*
Aku : A poyo bacin..hikhok.. nanti raya jgn lupa bagi mai wit raya tau.. TQ

Lepas aku reply mesej camtu terus dia tak reply.. Fineee..

Tiba-tiba pagi tadi dalam pukul 8am camtu hp aku bunyik lagi mesej masuk.. Encik A yang mesej.. Derrr,,baru nak reply mesej aku.. Mesti nak susun ayat camne nak elak bagi aku duit raya kan.. Tak lepas la baii..

Encik A : Dah beso nak wit aye.. banyak cantik..hahaha*ayat die memang agak gedik sikit bila mesej*
Aku : Eh,,biorlah.. A kan lagi tua daripada mai makanya haruslaaa bg wit aye tat itte..haa,,no eskius2 tau.. tak kiree r nak wit aye drp A gak.. lalalaa~ *terikut ayat gedik dia*
Encik A : tak lehh.. awak tu kan dah kije..hihi
Aku : Aloorrrhh,,nak jugak.. gaji mai citit jek.. gaji A kan banyak beribu lemon..(ayat kena mengancam)
Encik A : Banyak ahh beribu lemon..hahaha
Aku : Werk.. nak jugak wit raya A.. kalau A yang bagi mai wit raya kan mai rasa cam berkat sangat tau duit tu.. haaa,,achaner..takde alasan la kan..
Encik A : ok boleh tapi singgit jek laa..ahh ihklas eaa..
Aku : Tak kesah pon.. tapi singgit x 50kpg laa..yeeeyeaa A nak bagi singgit 50kpg
Encik A : banyak 50kpg.. bagi sampul wit 50kpg boleh laa...*dasar kedekot*
Aku : argghh..kejam kamu..sampul wit camtu kat rumah mai pon banyak..*pastu aku terus ugut dia nak post kat wall dia bahawa dia adalah lelaki paling kejam yang kedekut*.. hahaha

Misi aku nak mencari duit raya kali ni mesti kena berjaya.. hahaha.. keji perangai camni kenn.. Agak-agak dapat tak??? Okeylah.. Nanti nak cari mangsa lain pulak..hahahaaha*gelak jahat*

Bubbyeee


No comments:

Post a Comment