Monday, 13 August 2012

kembali bekerja..

assalamualaikum,,

Hai kawan-kawan.. hahaha.. erk.. hari ni aku dah naik kerja setelah cuti MC berlama-lama.. huhu.. Semangat pleasss come to mama.. jangan malas-malas..

Masuk-masuk ofis sekali aku tengok atas meja aku dah macam hareemmmmmmmmm.. Gile serabut dengan kertas kerja yang pending 3 hari tu.. WTH!!!!!! agaknya kalau aku cuti seminggu mau bertimbun-timbun.. Nak snap gambo sebagai bukti pon tak berdaya bila tengok kertas banyak sangat.. Mata i dah naik juling-juling nih haaa.. omaigaddd!!!

Okeylah.. aku nak sambung buat kerja nih.. Nanti ada story sensasi i tell u okeyh darling..

Semangat kerja marilah datang.. selubungilah aku dengan kerajinan.. fuuuhhh fuuuhh.. *ayat jampi supaya rajin*

bubbyeee

No comments:

Post a Comment