Thursday 9 August 2012

otak dah pikir BLUE.. :)

assalamualaikum..

Tajok macam cannot go kan.. jangan pikir bukan-bukan ye sayang-sayangku sekalian.. walaupun tajok agak busuk tapi ini bukanlah seperti yang anda bayangkan.. hehehe

Lepas berbuka tadi mak aku ajak pergi bazar ramadhan... Aku ingat die nak pergi beli barang-barang die.. Rupanya die suruh aku beli baju raya.. Hok alorh mak mak.. Die pulak yang menggelabah aku tak beli baju raya lagi.. Padahal aku tak kesah pon pasal semua-semua tu.. hehe..

Tadi keluar dalam pukul 8pm camtu.. cari parking taknak lama pulak kan.. Aku rasa kalau kereta aku tu boleh terbang dah lama aku landing atas kedai-kedai yang aku pegi.. tak payah nak susah cari parking kan.. Mula-mula aku plan nak beli baju kaler coklat.. Kan tengah in kaler-kaler camtu kan.. Dah parking tu aku tak terus pergi bazar.. Aku cekidaut kat kedai-kedai baju sedia ada dulu..

Lokasi : Kedai Pertama
-baju kat kedai ni memang cantik-cantik.. glamer patern baju-baju kat sini.. tapi sayang kaler coklat takde.. sangatlah hampa.. tapi aku dah berkenan satu baju tu.. kurung moden singkat kot kaler BLUE.. jap ea aku tunjuk gambo supaya korang lebih paham..

haa..lebih kurang camni la baju tu..tapi bila time aku pakai nanti tak la sejelita macam model kat atas ni..

Tapi korang pon tau kan aku ni adalah gedik sangat.. masih nak kaler coklat jugak.. gedik tahap cipan..

Lokasi : Kedai Kedua
-Tak puas hati kan aku pergi pulak cari kat bazar.. tapi mata i macam tak berkenan langsung laa baju kat bazar tu.. nampak tak mengada die.. tak jadi beli jugak.. lagipun kat bazar mahal-mahal la harga die.. tak patot langsung dengan jenis kain dan patern die..*puuuiiiihhh* tak cukewww tawww.. heehee..

Lokasi : Kedai Ketiga
-Masih dalam misi mencari baju coklat... tapi masih terbayang baju kurung pendek tu..auuwwww.. Cari punya cari masih takdok lagi baju yang berkenan.. last-last kitorang pn blah dari kedai situ..

Lokasi : Kedai Terakhir
-kedai terakhir ni memang aku harap sangat la ade.. memang aku dah berkenan pon kat baju tu.. kedai terakhir ni adalah kedai pertama yang aku pergi tadi.. hahaha.. kesian mak aku terpaksa follow jek mana aku pergi.. ingat bila masuk kedai tu dah boleh grab baju yang haku minat sangat tu.. tetibee aku cari baju tu dah takde.. heeiii,, tadi aku tengok ade.. nape tiba-tiba takde pulak.. rupanya pekerja kat situ cakap dah ade orang beli.. baru jek beli.. pergghhhh.. sentap jek..

Tapi nasib baik ada stok baju yang macam tu.. tapi BLUE die dah tak sama macam baju yang dah kena rembat tadi.. yang penting baju blue i lagi hot..*ayatnaksedapkanhati* aku tak kira banyak terus ambik baju tu dan bayar.. Sekarang dah tak pikir coklat lagi.. aku pikir BLUE jek.. nak beli tudung BLUE,kasut yang boleh match dengan baju BLUE.. hahahaha.. okeylah tu sajo untuk hari ni.. korang nak tengok baju tu ke..? tak payah laa.. tunggu hari raya nanti ea.. baru la supriseeeee..

bubbyee

No comments:

Post a Comment