Thursday 30 August 2012

entri yang tak seberapa.. harap maaf!!!

assalamualaikum,,

Hari ni aku nak cite pasal cinta.. cinta ni kalau nak huraikan sampai bila-bila pon tak habis kan..?? cinta tu subjektif.. sebab cinta ada yang sanggup buat apa saja.. wah,,memang hebat seh.. sanggup berkorban jiwa raga.. hok alohh.. nape sampai gitu sekali kalau ye pon bercinta kan..

Banyak kesalahan yang kita buat masa bercinta kan.. kadang-kadang benda tu kita hanya lakukan untuk kekasih kita jek sedangakan hati mak pak kita langsung kita tak pikir.. ohmaigaddd.. aku pon ada pengalaman yang sebegitu.. hehehe.. masa bercinta hanya cakap kekasih kita jek betul walaupon kita ada pendapat sendiri.. tak terima pendapat ahli keluarga tak terima pendapat orang lain.. cinta sangat la tu.. tapi lastly tak menjadi jugak hubungan yang kita sanjung-sanjungkan tu..

Taat jujur setia sangat kat kekasih.. biasanya pompuan la kan.. pompuan ni kalau dia takot sangat kehilangan kekasih dia memang dia akan turut jek perintah pakwe dia.. helloooo,,lelaki tu belom jadik laki ko lagi laa.. tak payah nak taat sangat laa sedangkan ko dengan mak pak ko pon ko kurang ajar.. fair ke macam tu..?? bila nak keluar jek kena report dulu kat boipren.. kalau boipren tak izinkan ko duduk jek la kat rumah.. tapi bila mak pak ko larang ko keluar tetap ko keluar jugak kan..

Saling bertukar simkad.. ohh,,ni aku pernah buat dulu masa love-love.. hokhok.. masa tu nak tunjuk sangat aku ni setia takde layan lelaki lain maka aku sanggup tukar simkad dengan ex aku.. bukan aku yang nak tukar ea tapi dia yang mintak tukar simkad dengan aku.. masa tu bila ade jantan lain mesej aku ke call aku ke memang masak la budak tu kena marah ngan pakwe aku.. maafkan saya wahai skandal-skandalku sekalian...*bajethotlettewww*

Kesimpulannya,, kita janganlah jadi hamba cinta.. finee,,nak bercinta tak salah tapi berpada-pada.. pengalaman tu kan mengajar kita erti kehidupan.. peringatan untuk semua dan jugak untuk diri aku sendiri.. disebabkan aku single minglee maka doakanlah aku mendapat lelaki yang baik.. tak hensem takpe janganlah hodoh sangat.. opppsssssss!!! lagi satu lelaki tu mesti la berakhlak mulia.. bukan maksud aku nak perfect tapi biarlah lelaki tu boleh bimbing aku.. hehehe.

bubbbyyeee



No comments:

Post a Comment