Monday 6 August 2012

keluraga yang dilanda flu..aiiiccuumm!!!

assalamulaikum..

Selamat pagi semua.. pejam celik pejam celik dah 17 hari kita puasa kan.. lagi bape hari jek nak raya.. uwaaaa,, baju raya belum beli lagi.. :'( dah besar-besar pon menggedik lagi nak beli baju raya la apa la kan..

sekarang family aku mengalami flu dan demam yang teruk.. abang aku (zali) yang kat jb tu la bawak virus.. hoho.. takpe kalau nak ngumpat dia kat sini.. takde sapa pon nak kesah.. ceritanya bermula dengan zali balik kluang.. biasalah weekend memang dia balik kluang.. tetibee balik sini bawak virus kan.. hok alorh.. mula-mula virus terkena mak haku.. pastu jatuh tahta pulak kat abang aku lagi sorang..

haissyyooo,, achaner nih.. kalau 1 rumah dah kena flu pasti i pon bakal kena jugak uolzz..
tapi sebelum kena tu aku dah berdoa banyak-banyak supaya aku tidaklah terjoin sekali group diorang.. mak tak tahan la nokz kalau flu.. apa semua tak boleh buat tau.. tak cukee tak cukee.. *uwerk*

harap mak n adik beradik yang kena flu tu cepat sihat tau.. makn ubat ikut time ye.. bukan ikut suke hati korang. erk..?hehe.. rasanye ni lah entri paling tak best yang aku buat.. tapi macam semua jek entri aku tak best kan.. lantokk..

bubbyee

No comments:

Post a Comment