Monday, 13 August 2012

panas terik yang amat...!!!

assalamualaikum,,

Tempat korang panas tak..? Tempat aku ni mak aiihhh panas dia bukan kemain hazab lagi weyyyy.. Aku nak  keluar pon berkira-kira tau.. Memang panas bulan puasa tahun ni lain macam sikit kottt..

Aku ni dah la tak tahan panas *bajetputerililin*..ekekeke.. Yelah.. kalau korang pon mesti tak tahan panas kan.. lagi kalau cepat jek berpeluh.. Rasa kalau dapat mandi air terjun ni best kan nasib laa bulan puasa.. tapi kalau bulan tak puasa macam nakkkk jek aku pegi mandi air terjun kan.. dasar penakot air aku ni.. hahai.. Syok sendiri kate koo.. :)

Okey laa.. nak sambung keje lagi nih.. Jap lagi dah boleh berdezuuppp berambos balik rumah.. Yeeeehhhaaaa.. Saya suka,,saya suka *gayamacammeimeiciterupin&ipin*

bubbyee

No comments:

Post a Comment