Monday 13 August 2012

aku takde kawan ke..??

assalamualaikum,,

Apa yang korang bayangkan bila sebut pasal kawan..? jawapan korang mesti yang macam kat bawah ni kan.. kalau takde pon mungkin sikit-sikit ada la.. kalau sebut pasal kawan sure korang akan pikir

1) kawan is susah senang bersama
2) kawan is boleh join group gosip2 korang kan
3) kawan is keluar shopping atau cuci mata bersama 
4) kawan is orang yang paling ko trust.

Best kalau ade fren-fren yang macam kat atas ni.. kompem hidup korang tak sunyi.. eh,,dah kenapa pulak aku cerita pasal ni kan.. Aku memang ada kawan.. Aku pon jenis yang berkawan jugak.. takdelah forever alone yang selalu korang bayangkan pada aku...haha.. perasan diva sangat sampai ada orang nak bayang-bayangkan ko.. puuuiiihhh*

Okeylah.. nak kate aku ni takde kawan tak jugak.. Ade jugak la kawan 2 3 orang.. ramai sangaattt kan.. tapi aku nih jenis pilih kawan.. maksud aku bukan aku nak kawan dengan orang yang hot-hot.. alahh,,macam zaman kat sekolah dulu-dulu.. budak yang agak muke cannot go jek terus out of list kan.. tapi aku tak.. hati aku baik.. kawan jek dengan semua..*ayatmestilebihkanupdirisendiri*

Aku tak suke kawan yang macam dieeeeee jek paling betol. tu satu sikap buruk aku.. pastu aku tak suke kawan yang suke berlagak macam die perfect sangat.. bukan aku nak jeles ke apa.. lantak laa dia kan.. tapi aku meluat gileee bila jumpa kawan yang macam tu.. aku lagi selesa kawan dengan orang yang biasa-biasa jek.. tak popular pon takpe.. tak cantik tapi hati baik tuh lagi best kan.. kawan dengan kita ikhlas..

Yelah.. masa zaman form4 form5 memang rapat.. tapi bila abes sekolah semua dah pergi study kat key elll(kena ikot slanga),sabah,bla bla bla,keje jauh-jauh so semua akan berpecah.. semua akan berubah.. yang rapat akan jadi renggang.. tapi aku tak kisah.. takde kawan ramai pon still hot lagi..*ayattaknakkalah* hahaha

Rasanya macam berjela jek aku taip.. tapi takdok isi.. lantok laaa labu.. kalau rasa nak baca dipersilakan,,kalau taknak baca klik jek nama blogger2 lain yang lagi top.. ayat aku dah macam pasrah habis nih.. kuikuikui.. yang penting aku nak gitau korang bahawasanya AKU MASIH ADA KAWAN!!!  :))

bubbyeee

No comments:

Post a Comment