Tuesday 14 August 2012

aksi geli-geli di traffic light..eeiiiuuuuu!!!

assalamualaikum,,

Sebelum korang baca sampai habis entri ni aku harap kepada sesiapa yang berumur di bawah 18 tahun haruslah mendapat pengawasan daripada ibu bapa yeee.. Dan kepada readers yang berumur atas 18 tahun boleh la sediakan besen ke mangkuk ke untuk muntah eaa.. memandangkan entri aku kali ni agak geli sedikit selari dengan tajok yang memang geliiiiiiii gelemann.. *cakapsambilbuatmukaganasyanggeli*

Tadi macam biasa la kan.. Cuaca memang terik sangatt..*ouchh..panasnya hari ni*.. Time tuh dalam pukul 4.30 kot.. aku baru balik jumpa customer.. Okey laa.. Aku kan lonely lone ranger makanya aku la yang kena drive ke mana saja.. Masa ondaway balik ofis kebetulan jalan jem.. Aku stuck kat traffic light.. Jadi aku adalah tak kesah sangat sebab mungkin hari ni aku penyabar sikit kot.. Maka tahankan saja jalan jem dan cuaca yang panas..

Tengah enak layan lagu raya dalam kereta.. Aku tertoleh laa kereta sebelah kiri aku.. Errkkk,,kalau korang pon bila berenti kat traffic light mesti nak tengok kiri kanan kan.. Mane tau ade awek/lelaki tampan yang ko boleh ushar.. Mane la tau jugak bila dah ushar terus jatuh cinta kan.. Ehhhh2.. aku dah start melalut nih..

Haaa.. sambung cite.. Masa aku pandang tu aku ade la nampak orang kat dalam kereta tu.. 1 laki melayu  1 pompuan melayu dan bertudung.. Maybe kapel2 kot.. Ok.. aku tak kisah.. Masa tu gf dia tengah main game kat hp.. Dan pakwe dia pulak tengah tengok-tengok gf dia main.. Makin lama makin dekat lelaki tu dengan gf dia.. Gf dia pulak macam rela jek taknak mengelak.. Tapi aku biar jek.. Aku pandang tempat lain.. Aku nih kan kepochi sikit *sikitke?*.. pastu aku rasa macam nak tengok lagi.. Korang tau apa aku nampak.. korang nak tau tak? korang nak tau tak? korang nak tau tak?..ehhh,,lempang sikit muka aku ni.. mengada sangat tanya banyak kali kan.. ok korang tau ape diorang buat.. rupa-rupanya
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

DIORANG BUAT AKSI GELI-GELI KAT DALAM KERETA MASA TRAFFIC LIGHT MERAH DAN JALAN JEM...

Helll sangat okeyh buat perangai macam tu.. Eh.. tau tak ni kan bulan puasa.. Apekejadah korang buat aksi geli-geli time macam ni.. Dah laa panas.. Selesa ke?? Eiiiyeeekkk.. Aku bukanlah nak menyebok atau jeles.. TIDAK sama sekali ye wahai teman-teman.. Aku cuma macam "erkkk,,korang tak boleh tunggu malam ke nak buat aksi geli-geli?"

Ermmm.. Kepada rakan-rakan tu jagalah perilaku korang tak kira di mana korang berada.. Aku pon bukan perfect sangat.. Semua orang ada kekasih kot.. Tapi takdelah nak tayang kasih sayang ko tu lebih-lebih kat public kan..

Lampu pon dah hijau.. Aku pon cepat-cepat blah tengok manusia 2 orang tuh.. Eeeee... panas-panas dan bulan puasa pon menjadi ek korang nak geli-geli.. heeeee :p

bubbyeee

No comments:

Post a Comment