Wednesday 15 August 2012

tiba-tiba aku lupaaaa!!!

assalamualaikum..

Selamat hari rabu.. hahaha.. orang lain kemain lagi sibuk ucap SELAMAT HARI RAYA.. aku tetibee pulak ucap selamat hari-hari kenn.. tapi lantak laa.. jari ahkak yang taip ye dokk..sukati ahkak laaaaa.. ngeh ngeh :))

Aku nak cite ape ek tadi.. Lupa pulak.. Aku ni sejak bermenjak ni asyik bebenor cepat lupa.. apeke'J' nyeee kann.. Eh eh.. nanti aku dah ingat ape aku nak story aku taip la yee..hari ni ramai yang da balik kampung kan.. Jalan kemain lagi jemm.. mencik mencik!!*meroyansekejap*

Ok laa.. aku memang betul-betul lupa ni ape aku nak story.. Yang nak balik kampung tu drive carefully k.. Ikot lorong yang sepatotnya bukan ikot suka jek nak masuk lorong mane.. Kang aku tempeleng sorang-sorang yang buat camtu kalau aku nampak depan mata.. haa.. makan la tempeleng aku tuh sampai kenyang..

bubbyeee *arggghhhhhhhhh..kenapabolehlupapulak*

No comments:

Post a Comment