Sunday 5 August 2012

ahad yang bosan

assalamualaikum..

Eh,, korang.. aku nak tanya la.. selalunya hari ahad apa aktiviti korang...? hah?? owh,,dating dengan couple masing2.. ko pulak..? oh,,tolong mak kemas rumah.. rajin korang.. contoh anak soleh dan solehah.. jangan tanya saya apa yang selalu saya lakukan apabila tiba hari ahad.. ayat penuh skema dan sopan santun sangaaattt kan..

hehe.. aku kan kalau tiba jek hari sabtu aku macam da plan macam2 nak buat untuk hari ahad.. macam nak kemas rumah sebelah la nak basuh kereta la nak mandikan kura2 la nak itu la nak ini laa.. tapi malangnya bila tiba jek hari ahad semua planning tu akan musnah satu persatu.. hikhok.. macam biasa la pagi aku bangun solat subuh.. pastu sambung tido semula.. tak tau bangun pukul berapa.. biasa limit aku sampai pukul 9am je.. bakal mak mertua sekalian comel tak perangai saya.. hehe.. pitam mak mertua kalau dapat menantu pemalas macam haku kenn..

lepas bangun tido plan nak basuh kereta.. tapi bila tengok kereta yang masih nampak jelas warna putih tu tiba2 jadi malas pulak.. padahal dalam kereta tu da penuh habuk.. nasib la ko kereta.. yang penting ilebiu so much.. nak dating dengan pakwe aku ni takde pakwe lagi.. untunglah korang yang ade couple2 tu kan.. dapatlah dating  #ayatjeleslettew#

tapi takpelah.. aku pun gumbira jugak single mingle ni.. belum ada jodoh kate koo.. hehe.. rasenye tu jek kot nak cerita pasal hari ahad aku.. so boring kan.. jadi,, hiasilah hari2 anda dengan keceriaan walaupon dalam keadaan yang dukacita..

bubyeee

No comments:

Post a Comment