Monday 10 September 2012

ehemmm..bau kedai laaa..!!!

assalamualaikum,,

Oh... dah berapa hari aku kepam blog aku ni haa.. tak berhapdate berapa hari.. elehhh,, baru 2 hari jek kott.. bukan orang nak heran sangat kan.. *mai kan suka perasann..boooo!!!*.. sadis sangat kan.. eh,, apa mood korang bekerja hari ni..? monday is black day.. kenapa ramai cakap black day ek..? aku pon tak paham.. mungkin sebab ada yang keje 5 hari jek dan sabtu ahad adalah cuti bagi mereka.. tuh yang liat-liat selipar jek nak start keje kenn.. elehhh.. tak ngaku lettew..

Aku nak cite pasal aku beli henpon baru.. derrr,, tu pon nak cite ke.. orang taknak ambik tau laaa.. ok takpe.. tapi aku tetap nak cite.. tak kira arrr kan.. hehehehe.. ehh.. aku ada cite kot sebelum ni pasal henpon nokia express music aku yang cepat demam tu.. ingat lagi tak..?henpon tu aku dah guna lama.. bekas kekasih i yang bagi *uweerrrkk*.. sejak bermenjak ni henpon tu asyik meragam jek.. selalu nau demam tiba-tiba.. hazab laa yeee.. dah la ramai gile kot customer nak call aku.. bila die dah demam bateri otomatik la kong kan.. jadi adalah susah orang nak contact aku.. mencikk.. pastu kena marah dengan bos sebab bos hengat aku sengaja off henpon.. langsung tak mengerti hati pekerja..

Jadi hari sabtu haritu aku dapat gaji.. balik keje terus pegi kedai henpon.. lagipon sebelom ni aku dah survey2 kedai henpon lain.. tapi semua harga ambooiii kemain mahal lagii tak kira la henpon samsung ke*hp yang tengah hotteww*, blackberry, HTC semua mahal.. macam tak percaya jek aku tengok.. padahal aku survey kat internet harga dah turun sikit.. pheewww!! pitam sekejap..jadi aku terjumpa 1 kedai nih.. memang terbaheeekkkk heekk hekk... memandangkan ramai kawan aku beli samsung galaxy maka aku dengan getiknyee beli henpon blackberry.. hohoho.. sangatlah takde kena mengena.. aku bukan apa.. cuma nak try2 jek.. dah laa aku nih buta henpon smartphone2 ni.. tapi ku gagahkan jugak untuk beli.. aku beli yang biasa-biasa jek.. tak mampu kot nak beli mahal-mahal.. BB curve 9360..

Aku kan berlagak takbur sangat nak guna henpon memahal. haa,, hadap la ko.. terkial-kial nak guna henpon tu.. susah kot kalau kita tak tau function sebenar dia.. aku ni pon bukanlah ramai kawan sangat jadi nak ber BBM tu adalah sangat mustahil.. tapi sebab nak mencuba dan memberlagakkan diri ini.. *lempang pipi sendiri*.. jadi aku guna jek laa.. ehh.. para pembaca tu yang guna BB boleh laa add BB pin kita 293B2CDF..yang pasti memang takde orang nak add punyalah.. hohoho.. tapi apa-apa pon aku bersyukur la sebab dapat jugak merasa walaupon tak laa semenggah mana pon henpon i berbanding henpon uolllzzz.. sobs sobs..

Okeyyy.. tu jek aku nak cite.. ehh.. yang penting abang-abang aku termasuk la kak long aku dah giillee crazy nak beli henpon baru.. ohh.. takpelah.. buat masa sekarang henpon aku masih hangat lagi di kalangan ahli keluarga.. ohseemmm uoollllzzz.. lalalala~ oitt.. ok la.. makin takbur riak dan sangat berbangga diri pulak.. jadi biarkan aku berenti menulis secepat yang mungkin..

bubbyeee

No comments:

Post a Comment