Sunday, 30 September 2012

blurrrr....!!

assalamualaikum,,

Ohhhhh.. lamanya rasa tak menghapdate.. maafla ye kawan-kawan.. saya sedang mengalami tehkanan jiwa buat sementara waktu.. *tetibeee pulak nak berSAYA ni dah kenapa*.. heee.. memang serius aku tengah mengalami tehkanan perasaan sekejap.. tapi sekarang aku dah ok.. dah boleh terima kenyataan.. semoga Allah lindungi aku daripada sifat dendam.. aminnnn..

Aku tak tau kenapa aku jadi down sangat minggu ni.. yup,, mungkin kerana masalah hati buat aku jadi macam ni.. tapi aku percaya lambat laun akan terubat jugak luka dihatiku ini.. ewwaaahhh..

Hurrmm.. macam mana dengan korang semua..? sihat tak..? haaaa,,dah lama mengomel baru nak tanya kabo sihat ke tak kan.. sangat tak berbudi bahasa betul.. harap korang semua sihat ye.. lagi pulak selepas tengok bajet 2013.. ohhhh mennn.. untunglah sapa-sapa yang dapat bonus tu kan.. nak sikit bolehhhh..?

Ermm.. stakat tuh jek la aku mampu nak cerita.. sebelum aku makin tehkanan baik aku stop dulu.. love uollllzzzzzzzz

bubbbyeee

No comments:

Post a Comment