Sunday 2 September 2012

cerita kosong kosong ooooo..

assalamualaikum..

Aku tak tau la kenapa sejak bermenjak ni aku macam malas nak buat apa-apa.. ohmaiguli.. apa dah jadik dengan aku ni.. kemon mai.. jangan malas pleaseeeeee... nak mandi malas, nak berak malas, nak kencing pon tunggu dah saat-saat kritikal baru pergi kencing.. kenapa bah..??

Eh,, hari ni aku ada jemputan kawen abang kawan aku.. hoho.. bunyik macam tak penting sangat pon kan... tapi sebenarnya penting dan aku kena pergi.. kenapa aku kena pergi..? sebab family diorang dah kira rapat dengan aku.. walaupon sekarang aku agak bizi dan macam takde masa nak spent time dengan diorang tapi aku still contact diorang..

Nak pakai baju apa ek..? semua koleksi lama zaman saloma-saloma dulu.. punyelah sengkek nak mampos takde baju kan.. sesiapa yang sangat budiman tu tolong la bagi aku sepasang dua baju koleksi baju daripada jovian.. ohhooo.. memang tak la kan orang nak bagi.. dah la saiz badan aku plus plus punye.. hehehehe..aku sedar diri aku gemok.. aku tak kesah pon.. tapi yang aku kesah orang gemok tapi perasan kuwwwuuuss sangattt.. hahaha.. tu memang aku geli.. macam dotdot tuuu.. kat dalam FB, blog, twitter sume die snap gambo die kuwus2 jek.. semua orang dok puji dia.. tapi dasarnya bila depan-depan haaa hamek ko sekali gedabak.. pastu berlagak kerek lipas sangat bajet kuwusss sangat somell sangat..tapi memang die cntik pon..sobs sobs :'(.. yelah kat FB publish gambo kuwus dengan ala-ala korea pastu orang komen.. "ehhh,,dotdot..ko dah kurus la sekarang..muke pon somelll tangat macam barbie doll" nanti mesti die komen "eh,,tak la..biasa-biasa jek..hehehe".. padahal 'erkkk'... hoho..

Tapi takpelah.. mungkin dia tak konfiden kat diri dia sendiri.. tu yang dia jadi fake sangat..*ayatberbaurkejisangatkenn*.. yang penting kita bersyukur dengan apa yang Allah bagi pada kita kan.. dah cukup cantik Allah kurniakan mata, tangan kaki.. yang penting otak yang digunakan untuk berfikir baik buruknya.. betul takkk.. ececehhh... entah pape yang aku merepek ni kan.. lantakkk.. hohoho.. aku nak pegi iron baju jap.. nanti ada story ahkak tell uolllzzz okeyhhh..

bubbyeee

No comments:

Post a Comment