Tuesday 25 September 2012

Tehkanan mak hencik!!!!

assalamaulaikum,,

Rasanya dah lama sangat aku tak update kan.. sifat kemalasan yang sangat mendalam ni buat aku macam takde mood nak tulis apa.. pergi keja balik keja macam tu jugak.. sedih kalau kenangkan nasib sendiri.. nak kata bizi sangat tu takdelah sangatnyeee.. ehhh.. lantoklah.. bukan ada sape pon nak baca blog i ni.. 

Mungkin banyak sangat tehkanan aku lalui beberapa hari ni kan.. tapi insyaAllah kesabaran tu sangat penting dan terapi paling baik bila kita ada masalah kan.. tapi sebagai manusia biasa aku pon tak lari jugak dengan perangai tak sabo..*kong ajo sangat kan*.. mungkin bila macam-macam dugaan datang buat aku jadi lemah.. sabar yang mungkin tebal akan terhakis bila kita tak yakin dengan diri sendiri.. aku mungkin boleh sabo dengan kerenah orang tapi orang lain mungkin tak boleh sabo dengan kerenah aku.. biarlah.. kita redhakan jek apa yang berlaku.. aku selalu berpegang pada ayat ni "UJIAN ALLAH MEMANG PAHIT, TAPI HIKMAH SEBALIK UJIAN TU ADALAH PALING MANIS".. 

Sabarlah wahai hati....


Sabarlah wahai diri...

bubbyee

No comments:

Post a Comment