Friday 14 December 2012

Selamanya Harimau Malaya!!!!!!

assalamualaikum,,

Semorang dah tau kan malam tadi separuh akhir kedua Piala AFF Suzuki dimana Malaysia vs Thailand.. dan aku percaya ramai yang dah tau resultnye kannn.. tapi aku pedulik apa nak jugak tulis pasal bola.. auuwwww.. 

Separuh masa pertama aku tak dapat tengok sebab aku keluar berjimba dengan mak and anak sedara aku kat mall jekkk.. jadi adalah satu kerugian disitu... aku rasa mak aku taknak aku tengok bola kat rumah kot sebab aku kalau dah tengok bola mengalahkan anak jantan.. kahkahkah.. menjerit macam apa pakej sekali dengan ayat kasar.. ohooooiiii.. anak sapa la ni.. *angkat2 kening*

Jadi lepas maghrib mak aku dah suruh siap-siap nak keluar.. dia cakap cepat keluar cepat balik.. huhhh.. tak jugak balik cepattt.. jalan-jalan kat mall jek dah berapa lama.. eh,, semalam aku ada beli satu baju.. taktau la apekenama baju tuh.. tapi kain dia lembut.. sebelum ni aku dah ushar jek kat online.. tapi mak aku tak bagi beli online takut tak muat katanyeeeee.. pfffftttttt.. tak muat mungkin sebab montot aku besau kot. opssss.. lantak laaa.. kenyataan pon.. 

Eh.. aku nih dah macam lari tajok jekkk.. tadi beriye nooo nak cite pasal bola ye dak... ohver sangat nak cerita psal baju baru lettew.. takde orang kesah pon laaa pasal baju ko ittewww wahai mai.. semalam lepas kitorang berjimba mak aku ajak pergi makan.. disebabkan mak haku tak masak semalam maksud aku bukan tak masak sejak siang semalam.. mak aku masak bihun goreng jek jadi dah tiba malam mak aku malas masak jadi makan jek laa kat luar.. senang dan habis cerita.. 

Kebetulan masa kat kedai makan tu bukak siaran bola.. masa aku sampai tu bola tengah berenti separuh masa kedua.. jadi aku cool jek la tunggu makanan sampai kan.. masa tu aku tak tau lagi Malaysia n Thai still seri kosong sama dan player kita hanya dapat beraksi 10 orang jek sebab sorang kena kad merah.. bila dah start perlawanan baru aku tau masih kosong.. jadi aku rasa Malaysia masih ada harapan la kan nak masuk final.. tapi malam tadi aku nampak reff memang macam ade bias sikit.. bukan sikit laa tapi banyak berat sebelahnye tu.. dah la dengan padang yang macam tempat kerbau berkubang dia bagi kita.. padang kat malaysia banyak punya cantik kita bagi kan.. dah nampak sangat permainan busuk Thailand kat situ...

Apa yang aku nampak jugak malam tadi malaysia main memang dah perfect tapi sebab player thai main ganas bebeno jadi memang tipis la jawabnye nak menang.. yang aku tak dapat terima tu goalkeeper kita Farizal sanggup bertarung sakit kot kena sepak dan keroyok dengan player thai sebab nak pertahankan bola.. tapi reff buat buta jekk.. memang gewamm sangat i malam tadi tau.. *tetibee i pulak* .. aku rasa malam tadi aku jek la pompuan beremosi tengok bola kat keda makan tu.. hahahaa.. terlepas keanggunanku.. makcik2 yang tengah makan tu mesti blacklist aku jadi menantu dia.. perasan sangat diri ini.. buwerrrkkkkkk  :p

Tak kira la malaysia menag atau kalah aku tetap sokong harimau malaya.. diorang dah berusaha sehabis baik kan tapi takde rezeki sampai ke final..takpelah.. kalau kita ditempatkan kat tempat diorang pon mungkin kita tak sehebat diorang kan. syabas player malaysia.. uollllsss memang ohsem sangat *tepuk tepuk tangan*

Final nanti Thailand lawan Singapore.. opkos laaa i sokong malaysia.. hahahahaha

bubbyyyeeeeeeee

No comments:

Post a Comment