Thursday 13 December 2012

beli katil baru.. yeaaaaayyyy :))

assalamualaikum,,

Semalam sebelum aku pegi keje mak aku dah pesan kat aku nak ajak aku keluar pegi kedai perabot dan econsave lepas aku balik keje nanti.. jadi aku dah set-set time dari opis sharp 5.30 terus lincah balik.. hewhewhew.. aku taknak lengah-lengah sebab bos aku tu kalau nampak aku memang kompem adeeeeeeeeeeeeeeeee jek benda nak suruh aku buat.. sengaja letteww nak suruh aku balik lambat kennnnn.. jahat tau..*sambil sinsing lengan baju*

Masa yang ditunggu pon tiba.. tepat 5.30 aku terus menyelinap keluar opis laju-laju.. hahaha.. mak aku ni ngajak aku pegi kedai perabot sebab nak beli katil baru katanyeeee.. katil kat rumah tu macam dah patah.. bukan macam lagi memang dah ranap.. katil bilik tidur aku sebenarnya.. eh eh,, tapi bukan aku yang ranapkan yee.. kebetulan jumaat haritu abang aku balik sebab family aku dah plan nak buat besday party kat anak dia dania tu sekali dengan anak sedara aku lagi sorang si alan namanya.. dania tu hok comey lote lagi la nak besday party bagai tapi alan tu dah form 2 kotttt... tapi layankan jugekkk.. kang sentap pulak budak skema tu.. huwaaa waa waa waa.. 

Nak jadikan cerita kakak ipar aku kak su nak tido kan mursyid.. dah budak tu asyik merengek jek jadi dia bawak masuk bilik aku tidurkan dalam bilik.. agaknya memang kayu katil tu dah tak kukuh.. kak su naik jek terus praappppppppp *bunyik kayu bobos*.. jadi berjemaah la dia tidokan anak dia depan tv.. mak aku cakap katil tu dah lama sesangat.. kira kalau letak kat muzium masih boleh lagi laaa.. ngeh ngeh.. ko bayangkan la mak aku cakap katil tu sebelum arwah ayah aku meninggal.. arwah ayah aku dah meninggal 19 tahun dulu.. hah,, ko kira berapa lama umo katil tuu.. memang patut la ditukar ye dakkk..

Jadi semalam aku sampai rumah nak ambik mak aku.. nampak jek aku sampai laju-laju dia pakai kasut.. hahaha.. nih kalau mak aku tau aku tulis camni mati aku kena tempeleng ngan dia.. tapi sebelum pegi kedai perabot mak aku cakap along aku nak ikot.. terus la drive pegi ambik pompuan itteww pulak..

Sampai kat kedai perabot mak aku dah berpinar-pinar mata tengok itu ini.. wooww wowww gitteww.. mak aku memang minat barang perabot.. masa kat sana aku dah tersukaaaaa sangat kat satu design katil ni.. nampak memang simple tapi kemas la kalau letak dalam bilik.. mak aku pulak minat yang kayu-kayu ni.. hadooiiii,, puan salbiah ni taste dia lain sikit.. dia suka nampak yang klasik-klasik gitteewww.. pfffffffttttttt.. tapi setelah dipujuk berkali-kali makanya mak aku pilih katil yang aku suka ittewww.. *iloveyoumamasambilkelipkelipmata*.. 

lebih kurang macam ni la katilnya.. tapi aku punya katil ada laci kat bawah tu... *muka berlagak gila* 

Dah siap tempah katil tu semua lepastu kitorang pegi la ke econsave dengan hati yang girang gembira.. masa kat econsave ada insiden kelakar terjadi.. apa yang terjadi tunggu aku up entri lain kali yeeee.. sekarang i nak keluar jumpa customer jap..

bubyyyeeee

No comments:

Post a Comment