Wednesday 28 November 2012

muka aku macam makcik-makcik tapi masih ade lagi cakap aku macam budak sekolah :))

assalamulaikum,,

Aku memang sengaja taknak publish gambo aku kat blog.. selama aku start berblogging ni kan aku memang takde kot tepek gambo aku kat sini.. mungkin ade la satu gambo tapi masa tu aku tengah demam.. rasanya kejap lagi nak delete gambo tu.. hikhikhik.. kenapa aku taknak tepek muka aku kat blog? sebab aku sedar muka ku ni tak berapa nak ade.. nak kata jelita tu tak la tapi kalau comel cute sangat sangat tu masih boleh dipertimbangkan lagi..*sila jangan percaya*

Aku tau kadang kadang aku macam makcik makcik sebab aku suka membebel.. tapi aku banyak cakap bila aku dengan kawan2 rapat atau ahli family saje.. lain daripada tu memang aku susah nak berbual.. hanya senyuman manis aku berikan..*mata juling* tu pon kalau aku rasa nak senyum.. sampaikan ade staff kat pejabat kerajaan tu dia lelaki tau siap suruh aku baca selawat banyak2 untuk melonggarkan muka aku yang ketat ni.. kong ajo sangat.. nak cakap muka aku tak berseri-seri letteewww.. pffftttttt*

Aku jenis muka garang tau tapi hati lembut sangat sangat.. buwerrkkkk :p bukan aku yang cakap ea tapi daripada mulut2 orang lain walaupon aku susah nak percaya tapi aku layankan jekkkkkk.. hahahaha.. perasan aku nih tahap makimum kengkadang..sila jangan contohi.. tapi yang buat aku lagi tak paham adalah bila aku pegi rumah sedara mara ke rumah sape2 la kan adalah suara2 sumbang macam tak percaya aku dah 23tahun.. *terpaksa iollzzz tulis umur sendiri*.. aku terima jek dengan redha.. *tangan dibahu mata keatas*

Tapi yang lagi tak boleh blah adalah bila ada kakak yang lebih tua daripada aku tapi panggil aku kakak.. ohh,, pakah tak perasan ke bahawasanya dia adalah lebih tua daripada aku.. tak dapat terima hakikat la tuh.. hihihi.. takpelah.. aku tak kesah nak anggap aku macam kakak2 ke budak2 sekolah ke makcik2 ke aku hadapkan saje..

bubbyeeee


No comments:

Post a Comment