Monday 26 November 2012

aku dah ade twitter.. omaigaddd!!!!

assalamualaikum,,

Wallawehhhhh.. baru bukak akaun twitter dah kecoh kan aku ni.. perasan hot letteww.. hahaha.. gila tak kecoh ko.. korang tau kan i adalah wanita yang rabun IT *sangat malu disitu*.. aku pon bukan tau sangat nak bersosial macam tu.. i is shy shy cat.. pffffttttt*

Bila lepak dengan kawan-kawan semua dok cite pasal twitter la instgram laaa.. i cemburu hokeyyy.. tak dapat terima kenyataan.. nak jugak ade akaun twitter.. tapi percayalah aku tak tau pon ape fungsinya blue bebird itteewww.. hahaha..

Okey.. dulu aku ade jugak akaun twitter.. tapi sebab zaman dulu aku idok la guna handphone canggih jadi kalau nak bertweetttt tu agak susah jugakk.. nak kena bukak laptop then baru la hegeh hegeh nak tweett bagai kan.. alahaii,, bukan aku ade follower pon.. tak jadi masalah pada aku kalau takde benda tu semua.. jadi aku tutup akaun twitter aku.. mati lah burung biruku itu.. huwwaaaaaa.. :'((

Tapi selepas pengaruh daripada rakan sebaya yang paksa paksa aku bukak akaun twitter maka dengan hati yang berat tapi rela ini terus laju laju register akaun twitter tanpa menoleh kiri kanan.. tapi sekarang nak register susah kan..? dulu masa aku register senang jek kot.. yelah.. zaman dah maju ye takkk..???

Eh haaa,, dah alang alang aku cite pasal twitter marilah kawan-kawan follow twitter saya ye.. dengan meramaikan lagi kawan dapatlah kita berkongsi pendapat.. *motif tetiba*

Korang carilah cikmai174 yee.. selamat memFOLLOW...

bubbbyyyyeeeeee

No comments:

Post a Comment