Monday 8 October 2012

selamat hari isnin

assalamualaikum..

Perhatian : tajuk memang takde kena mengena dengan apa yang i nak tulis okeyyyyy

Eh dah lama siot guwa tak hapdate.. gila kentang la wa cakap sama lu.. aku bukan taknak update tapi sebab tuntutan keja yang super duper banyak buat aku jadi malas nak pikiaq benda apa aku nak cite.. bajet artis sangat kan cakap malas-malas.. dapat lempang nanti tau la aku kan.. 

Semalam adalah ahad kan.. aku pon memang macam biasa takde benda nak buat.. jadi duduk jek la kat rumah diam-diam.. lagipon aku adalah gadis malas.. *sangat jujur disitu*.. lantak laa.. kalau tak bagi tau pon korang memang dah tau kan.. tapi jangan sampai aku tau korang cakap aku pemalas.. sebab nanti itte nangis.. haaa,, achaner.. *rasa nak terajang jek laju-laju tulis cenggitu kan*

Ohhh.. ko ada perasan tak sekarang trend update status FB semua bajet meroyan jek kan.. aku adalah orang yang jarang berpesbuk.. cuma aku selalu la bukak untuk baca status kawan-kawan.. tapi ada la hari tu.. erkkk,,bila ekk aku dah lupa bila.. aku terbaca status sorang minah ni tau.. tadi die update status maki hamun bagai yang lelaki punye tuuttttt* pon die sebut yang pompuan punye dotdot pon die sebut.. menatang haram lagi la banyak disebutnya kalah berzikir.. tapi pastu eh eh dia update status macam ustazah pulak.. update status konon dia yang macam paling teruk kena aniaya kat mukabumi ni.. phewww.. tak paham gugurl dengan perangai manusia yang macam ni.. kadang-kadang aku terpikir orang macam ni nak apa sebenarnya.. nak perhatian lebih ke.. buruk bebenorr la kalau cenggitu gayanya..

Jadi berhati-hatilah bila menulis dan bercakap.. tak semua orang suka kan.. *nasihat untuk diri sendiri jugak*..kahkahkah

bubbyyyeeee

No comments:

Post a Comment